بارکدخوان حرفه ای

اپليکيشن انبارگرداني بهساشه(بارکدخوان)

لينک خريد و ثبت سفارش آنلاين.

امکانات منحصر بفرد

اپليکيشن انبارگرداني اطلس

 

يک،

اسامي، بارکد، قيمت و تخفيف تمام کالاهاي فروشگاه را بصورت اتوماتيک از نرم افزارهاي حسابداري و انبارداري در کامپيوتر به اپليکيشن نصب شده در سيستم عامل اندرويد ارسال ميکند.

اين کار با دو روش اينترنتي و شبکه بصورت اتوماتيک بدون نياز به ورود دستي اطلاعات انجام ميگيرد.

 

دو،

اپليکيشن به عنوان يک پي دي اي ياهمان ديتاکالکتور و بارکد خوان حافظه دار و بي سيم عمل کرده و با استفاده از دوربين گوشي هنگام شمارش و انبارگرداني کالاها بدون محدوديت کابل و فاصله و تعداد کالا، بارکد کالا را خوانده و کاربر تعداد موجود کالا را در اپليکيشن ثبت ميکند و در نهايت بصورت اتوماتيک به کامپيوتر از دو طريق اينترنتي يا شبکه منتقل ميکند.

 

سه،

نسخه کامپيوتر که تحت سيستم عامل ويندوز طراحي شده است بعد از تنظيمات اوليه اطلاعات را از گوشي اتوماتيک دريافت و بصورت ربات هوشمند و قابل آموزش و سفارشي سازي بصورت يک اپراتور، اطلاعات موجودي کالا را به نرم افزار حسابداري يا انبارداري وارد و ثبت ميکند.

اين عمليات بصورت اتوماتيک و از طريق يک ربات هوشمند انجام ميگيرد که در نوع خود کم سابقه است.

 

چهار،

اين اپليکيشن همچنين ميتواند به صورت يک چکرقيمت کار کند بطوري که متصديان فروشگاه با خواندن بارکد کالا توسط اين اپليکيشن قيمت و قيمت با تخفيف کالا را مشاهده ميکنند که بروزرساني قيمتها از طريق اتصال اتوماتيک به نرم افزار حسابداري انجام ميشود.

 

پنج،

اين اپليکيشن ميتواند به عنوان يک بارکدخوان ساده نيز بدون سيم و از طريق واي‌فاي به کامپيوتر وصل شود و با خواندن هر نوع بارکد تک بعدي و دو بعدي و کيوآر بلافاصله همانند دستگاه بارکدخوان در کامپيوتر بارکد را تايپ نمايد.

 

نسخه دمو، که قسمت هايي از امکانات اپليکيشن در آن فعال ميباشد در اختيار متقاضيان قرار ميگيرد تا بعد از تست و پرداخت هزينه، بصورت آنلاين فعال سازي شود.

 

تمامي مراحل نصب و آموزش و تنظيمات نسخه اندرويد و ويندوز بصورت رايگان و توسط تيم متخصص گروه پشتيباني شرکت گسترش نرم‌افزار اطلس و بطور ريموت و غير حضوري انجام ميگيرد.

 

شماره پشتيباني شرکت در واتساپ +984135455392

 

بارکدخوان هاي حرفه اي که جهت شمارش موجودي کالا و انبارگرداني در اکثر فروشگاه هاي بزرگ استفاده مي شوند قابليت ذخيره موجودي کالا را دارند و بدون کابل به کامپيوتر وصل ميشوند که متاسفانه قيمت بسيار بالايي دارند و با افزايش قيمت ارز گرانتر و کمياب تر شده اند.

 

 خوشبختانه با طراحي و توليد اپليکيشن انبارگرداني بهساشه توسط تيم تحقيقات و توليد شرکت گسترش نرم افزار اطلس, اين محصول با قيمتي حدود يک بيستم محصول مشابه به بازار عرضه گشته است.

 

اين اپليکشن که قابليت نصب و راه اندازي در ارزان ترين گوشي ها با سيستم عامل اندرويد را نيز داراست بصورت انلاين قابل خريد و فعال سازي بوده و توسط تيم پشتيباني شرکت گسترش نرم افزار اطلس کاملا پشتيباني ميشود.

 

مشکلات رايج مانند محدوديت فاصله بين کامپيوتر و بارکدخوان در انبارگرداني و همچنين هزينه بالاي خريد دستگاه هاي پي دي آي يا ديتاکالکتور يا بارکدخوان هاي حافظه دار و همچنين احتمال خرابي آنها با طراحي اين محصول کاملا رفع گشته است.

 

بطوري که با خريد اين محصول نيازي به تعمير و شارژ يا تمديد اکانت نبوده و هزينه هاي ثاني براي کاربر ايجاد نميگردد.

 

اين محصول در دو سيستم عامل ويندوز و اندرويد توسط تيم پشتيباني شرکت بصورت غير حضوري و انلاين بصورت رايگان نصب و راه اندازي ميشود و تمام مراحل استفاده از آن براي کاربران بطور کامل آموزش داده ميشود.

 

براي ثبت سفارش خريد خود لطفا فقط از طريق واتساپ تلفن ثابت و دايمي دفتر مرکزي شرکت گسترش نرم افزار اطلس اقدام نموده و فقط درصورت لزوم  تماس بگيريد.

 

شماره تلفن دفتر مرکزي شرکت 04135455392

يا با اين لينک در واتساپ درخواست خريد خود را ثبت فرماييد.

براي دريافت نمايندگي فروش در شهر خود (درصورت عدم وجود نماينده فعال) با همکاران ما تماس گرفته و راهنمايي هاي لازم را کسب فرماييد.

 

 

براي خريد بالاي 20 عدد و دريافت کد تخفيف و استفاده از تسهيلات شرکت در ساعات اداري با دفتر مرکزي و يا نماينده هاي ما در سراسر کشور تماس حاصل فرماييد.