دانلود برنامه اصلی (برای گوشی)
دانلود برنامه آموزشی (برای گوشی)
درخواست وقت جهت نصب (نسخه ویندوز)
ارسال پيامک بهساشه
براي خواندن دفترچه راهنماي فارسي برنامه لمس کنيد
براي نصب رايگان برنامه روي گوشي اندرويد لمس کنيد
براي ارسال پيام به پشتيبانی شرکت در واتساپ لمس کنيد
براي دريافت اطلاعات کامل از اعضاي با حوصله پشتيباني شرکت با 35455392-041 در واتساپ پيام دهيد.
((8 صبح تا 12 شب))
داراي گواهينامه تاييد فني شوراي عالي انفورماتيک کشور و گواهي وزارت فرهنگ
استفاده از پشتيباني قبل و بعد از فعال سازي (يک سال) رايگان است.
شماره تماس دفتر مرکزي شرکت
04135455392
سوال:
آیا این سیستم, ارزانترین سیستم موجود برای ارسال پیامک در کل کشور است؟
پاسخ:
بله. به این دلیل که ارسال از سیمکارت خود شما انجام گرفته و با کف قیمت اپراتور ارسال میشود. (حتی ارزان ترین پنل ها چندین برابر گرانتر از این سیستم هستند)
سوال:
آیا امکان دارد پیامک به مشتری ارسال نشود یا دیر ارسال شود؟
پاسخ:
نخیر, به دلیل ارسال از سیم کارت تمام پیامک ها به مشتری ارسال میشود (حتی بلک لیست مخابراتی)
سوال:
آیا این سیستم با برنامه های حسابداری هلو قابل استفاده است؟
پاسخ:
بله, بعد از فعال سازی, کلید 15 رقمی داخل برنامه را در قسمت تنظیمات پیامک هلو نوشته و برنامه را لینک میکنیم. بعد از لینک شدن تمام عملیات مالی (که خودتان انتخاب کنید) به مشتری ارسال میشود.
سوال:
آیا روی گوشی آیفون نصب میشود؟
پاسخ:
نخیر, برنامه الزاما باید روی یک گوشی با سیستم عامل اندروید نسخه 6 و بالاتر نصب و فعال سازی شود.
سوال:
آیا گوشی باید در محل کار و کنار لپتاپ یا سیستم کامپیوتری حسابداری باشد؟
پاسخ:
نخیر, بعد از نصب و فعال سازی و لینک کردن گوشی با نرم افزار حسابداری, نیاز نیست که گوشی در محل باشد. (البته داشتن اینترنت در کامپیوتر و گوشی برای لینک شدن لازم است)
سوال:
آیا برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی مناسب است؟
پاسخ:
نخیر, به هیچ عنوان برای ارسال انبوه مناسب نیست و فقط برای اطلاع رسانی های اتوماتیک لینک شده با نرم افزار حسابداریتان ایده ال است.
سوال:
آیا هر سال باید هزینه تمدید پرداخت کنم؟
پاسخ:
نخیر, نرم افزار لایسنس مادامالعمر است و نیاز به هزینه تمدید ندارد.
سوال:
آیا پشتیبانی دارد؟
پاسخ:
بله, این نرم افزار توسط تیم متخصص شرکت گسترش نرم افزار اطلس به مدت 1 سال پشتیبانی میشود و کاربر امکان تمدید پشتیبانی را در طول پشتیبانی دارد.
سوال:
آیا بعد از خرید باید مبلغی را شارژ کنم؟
پاسخ:
نخیر, برنامه به دلیل ارسال از سیمکارت کاربر (شما) نیاز به شارژ ندارد و همچنین از ارسال پیامک هزینه ای دریافت نمیکند.
سوال:
آیا برنامه امکان دارد کار نکند و یا بعد از مدتی خراب شود؟
پاسخ:
نخیر, بعد از نصب و فعال سازی و لینک شدن با حسابداری برنامه بطور 24 ساعته کار میکند و پشتیبانی جهت برطرف کردن مشکلات گوشی جهت تداوم عملیات ارسال توسط برنامه همراه کاربر میباشد.
سوال:
آیا نیاز هست هر روز برنامه را باز کنم تا ارسال ها انجام گیرد؟
پاسخ:
نخیر,برنامه بصورت اتوماتیک تمام ارسال ها را انجام میدهد.
سوال:
آیا این سیستم پاسخ دهی هوشمند به پیامک مشتری نیز دارد؟
پاسخ:
بله, میتوانید 100 نوع پیام برای اعداد 1 تا 100 را در برنامه تعریف کنید تا با ارسال هر عدد خاص توسط مشتری شما به شماره شما, برنامه پیام مورد نظر را اتوماتیک به مشتری ارسال کند.
مثال:عدد 1 را جهت دریافت شماره کارت ارسال کنید..... عدد 2 را جهت دریافت لوکیشن محل کار ارسال کنید و...
سوال:
آیا این سیستم ورود شماره تلفن بصورت دستی دارد؟
پاسخ:
بله, شما میتوانید شماره مشتری را از فایل xls اکسل یا txt متنی و همچنین بصورت دستی و از دفترتلفن گوشی و همچنان با لینک کردن با برنامه (شماره گیر مشتری) به برنامه وارد کنید.
سوال:
آیا با این سیستم میتوانم تولد مشتری ها را تبریک بگویم؟
پاسخ:
بله, با ثبت تاریخ تولد تمام مشتری ها با یک فایل اکسل, به راحتی میشود در روز تولد آنها, پیام تبریک ارسال کرد.
سوال:
آیا با این سیستم میتوانم اقساط مشتری را اطلاع دهم؟
پاسخ:
بله, با ثبت تاریخ اقساط تمام مشتری ها با یک فایل اکسل, به راحتی میشود در روز قسط آنها, پیام اطلاع رسانی ارسال کرد.
سوال:
آیا این سیستم مشابه داخلی یا خارجی دارد؟
پاسخ:
نخیر, این سیستم برای اولین بار در سال 1393 توسط شرکت گسترش نرم افزار تولید شده و حقوق مادی و معنوی آن برای آقای شهرداد بنازاده ثبت شده و تحت قانون حمایت از تولیدکنندگان نرم افزار های رایانه ای قرارگرفته است و هر نوع کپی و شبیه کاری از آن طبق مواد 1و3و13 قانون مذکور جرم بوده و پیگرد قانونی دارد.
سوال:
آیا برای تغییر سیمکارتی که پیامک را ارسال میکند باید با پشتیبانی هماهنگ شوم؟
پاسخ:
نخیر, بدون نیاز به هیچ عملی شما بدون محدودیت میتوانید سیمکارت را تغییر دهید.
سوال:
آیا درصورت تعویض گوشی یا شکستن و خراب شدن گوشی لایسنس برنامه که روی گوشی بود, از بین میرود و برای گوشی جدید مجدد باید هزینه پرداخت کنم؟
پاسخ:
نخیر, درصورت داشتن پشتیبانی برنامه در گوشی جدید شما توسط پشتیبانی بصورت رایگان فعال سازی میشود.
سوال:
آیا تمدید پشتیبانی و پرداخت هزینه برای سال دوم و به بعد الزامی است؟
پاسخ:
نخیر, تمدید پشتیبانی در مدت پشتیبانی و قبل از اتمام آن قابل تمدید است و الزامی برای انجام آن نیست.
سوال:
آیا قبل از خرید و پرداخت هزینه امکان گرفتن مشاوره از پشتیبانی شرکت را دارم؟
پاسخ:
بله, تمام کاربران بدون تعطیلی امکان استفاده از پشتیبانی را دارند.
تماس با 35455392-041
پیام در واتساپ با 35455392-041
پیام از داخل اپلیکیشن سررسید تقویم دیجیتال اطلس (قابل نصب از کافه بازار و گوگل پلی استور) به تیم پشتیبانی بدون تعطیلی
تنها نرم افزار دارای گواهی تاييد فنی از شورای عالی انفورماتيک کشور در زمينه ارسال پيامک از سيم کارت