آزمون ساز هوشمند سنجش یار

نرم افزار سنجش يار با هدف استاندارد سازي آزمون های مدادکاغذی ارزشيابی کيفی توصيفي پايه های دوره ابتدايي توسط آقاي شهرداد بنازاده طراحي و ارايه شده است.

اين نرم افزار با محيط کاربرپسند و ابزارهاي ارايه شده خود اولين و کاملترين نرم افزار طراحي سوال برای سيستم کيفی توصيفی است که توانسته مجموعه اي از استاندارد هاي موجود در زمينه طراحي "سنجش کيفي توصيفي" را رعايت نموده و به کاربر اجازه دهد تا در کمترين مدت و با پيشرفته ترين ابزار, يک سنجش کتبي استاندارد طراحي و چاپ نمايد.

جداول "توصيف عملکرد" و جدول "بازخورد توصيفي" و "خود سنجي" نيز بطور اتوماتيک به آخر سنجش -درصورت تنظيم- افزوده ميگردد که يکي از مشکلات بزرگ معلمان گرامي در اين خصوص را حل کرده و امکان تهيه سنجش استاندارد و هم راستا با قوانين آموزش و پرورش را فراهم مي نمايد.

نرم افزار در حال بروز رساني و افزودن تصاوير و ابزار جديد مي باشد و همين امر باعث مي گردد ويرايش هاي بعدي نرم افزار بطور مستمر نشر و پشتيباني گردند.

اولين ويرايش نرم افزار در دهه فجر سال 1394 ساخته شد و اميد است, ويرايش هاي بعدي با مساعدت وزارت محترم آموزش و پرورش بطور مستمر در اختيار معلمان گرامي قرارگيرد.

جواب سوالات متداول پشتیبانی:

جهت درخواست فعال سازی نرم افزار فقط از طریق منوی فعال سازی داخل نرم افزار باید اقدام کرد.

فعال سازی در همان روز ارسال تقاضا انجام میگیرد (حداکثر24 ساعت پس از دریافت فایل تقاضا) فایل قفل گشا به ایمیل و یا تلگرام متقاضی ارسال میگردد

فایل قفل گشا در مسیری که نرم افزار را نصب کرده اید کپی شده و از همان لحظه قفل نرم افزار باز خواهد گشت.

لایسنس نرم افزار مادام العمر بوده و به هیچ عنوان منقضی نخواهد شد.

فایل قفل گشا فقط در همان دستگاهی که ساخته و تقاضا ارسال شده است قفل گشایی خواهد کرد.

فایل های آموزش ویدئویی و دفترچه راهنمای دیجیتال و همچنین تمام بروزرسانی های نرم افزار از وبسایت و کانال تلگرام منتشر میگردند همچنین در خصوص تمام موارد پشتیبانی میتوانید با شماره تلفن مستقیم مخصوص پشتیبانی نرم افزار (35455392 041)  تماس حاصل نمایید.