درباره نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

             درباره نرم افزار  

اولين نسخه نرم افزار ارسال پيامک بهساشه خرداد ماه سال 95 توليد و منتشر شد و با هدف برآوردن تمام نياز هاي مشتريان اين گروه بارها بروزرساني گشته و نسخه هاي متعددي منتشر شده است.

اولين دليل طراحي و توليد اين نرم افزار عدم توانايي ارسال پيامک هاي تبليغاتي از سوي اکثر پنل هاي اينترنتي, بدليل بلک ليست بودن مشترکان اپراتورها و مراحل سخت دريافت خطوط خدماتی برای ارسال به بلک ليست مخابراتی بود ولی با انتشار نسخه های بعدی امکاناتی به نرم افزار افزوده شد که باعث گرديد تبديل به مطرح ترين اپليکيشن اندرويدی مديريت پيامک شود.

در نسخه هاي بعدي اين نرم افزار ما براي تسهيل و تسريع ارسال پيامک امکانات جديدي به نرم افزار افزوده ايم که در ادامه دفترچه توضيح داده خواهند شد.

نرم افزار از طريق وبسايت و گروه پشتيباني موجود در نرم افزار تلگرام, (لينک گروه داخل نرم افزار مي باشد) پشتيباني و بروزرساني ميگردد.

يکي از امکانات جديد و منحصربفرد اين نرم افزار امکان لينک شدن نرم افزار اندرويد با وب سايت ها و نرم افزار ها و پنل هاي کاربران مي باشد. در اين سيستم, نرم افزار از سرور خود اطلاعات ارسالي ديگر نرم افزارها و وب سايت هاي کاربر را خوانده و پيامک را از گوشي اندرويد (باسيمکارت خود کاربر)  ارسال مي کند.

براي استفاده از اين سرويس, بايد با برنامه نويس و يا شرکت توليد کننده نرم افزار يا وبسايت و يا پنل کاربر هماهنگي بعمل آيد تا دستورات و ماژول هاي لازم طراحي شده ما در نرم افزار هاي ايشان اعمال گردد.

بخش مديريت ارسال ايميل با امکانات کامل از نسخه 15 به بعد در دسترس کاربران مي باشد.

اين سيستم کاملا رايگان در اختيار کاربران قرار گرفته و امکانات کاملی از ارسال ايميل را در اختيار کاربران قرار ميدهد.(نرم افزار ها و پنل های ارسال ايميل عموما با هزينه های بسيار بالا اين خدمات را ارائه می دهند که در اندرويد بهساشه تماما اين سرويس رايگان و بدون محدوديت زمان و تعداد در خدمت کاربران قرار گرفته است