مديريت ارسال ايميل گروهي

 مديريت ارسال ايميل گروهي

قسمت ارسال ايميل:

1-تفکيک آدرسهاي ايميل

تفکيک و ذخيره سازي  آدرس هاي ايميل مخاطبان, در گروه هاي مجزاي مخاطبان برحسب سرورهايشان (ياهو - جيميل - هاتميل - و متفرقه)

2-حذف آدرس هاي داراي غلط تايپي و تکراري

يکي از دلايل اسپم شدن اکانت ارسال ايميل, ارسال به آدرس هاي اشتباه است. با اصلاح و يا حذف اتوماتيک آدرس هاي ايميل  تکراري و غلط , اين مشکل به حداقل مي رسد.

3-تقسيم گروه هاي مخاطبان به گروه هاي کوچکتر مساوي

اکثر بانک هاي ايميل موجود در اينترنت فايل هاي بسيار بزرگ هستند که عملا غير قابل ارسال در يک نوبت ميباشند. نرم افزار گروه مخاطبان را بصورت بسيار ساده و سريع به گروه هاي (قابل تعيين توسط خود کاربر) کوچکتر و مساوي تقسيم و ذخيره ميکند.

4-امکان ورود ايميل از فايل HTML

برنامه امکان خواندن و نمايش و ارسال ايميل بصورت HTML را داشته و حتي ميتوان وب سايت خود را بصورت HTML به مخاطبان ايميل کرد

5-پروتوکل SSL

امکان روشن و خاموش کردن پروتوکل امنيتي SSL در هر ارسال

6-افزودن فايل به ايميل

هر نوع فايل با هر قالبي را مي توان از داخل نرم افزار فراخواني و در ايميل ذخيره و ارسال نمود

7-آرشيو و ذخيره سازي

تمامي ايميل ها براي ارسال مجدد ذخيره و آرشيو مي شوند.

8-افزودن نامحدود اکانت ارسال

بصورت نامحدود ميتوان به برنامه اکانت ارسال ايميل با مشخصات کامل سرور و حداکثر مجاز ارسال در روز, تعريف و ثبت نمود. اين امکان در ارسال ايميل پروژه اي انبوه کاربرد فراوان دارد

9-ارسال درجا و تکي ايميل

ارسال ايميل با يک اکانت و بصورت تک ايميلي براي ارسال هاي محدود به محدوديت هاي اکانت ها (ارسال به گروه با استفاده از BCC)

ارسال انبوه به اينباکس بدون اسپم شدن

با اين روش منحصر به اين نرم افزار, ميتوان ايميل خود را به گروه هاي داراي اعضاي بسيار بالا ارسال نمود. در اين روش تعدادي اکانت براي ارسال انتخاب ميکنيم و بعد از انتخاب ايميل و گروه مخاطبان گزينه ارسال را لمس کرده و برنامه شروع به ارسال ايميل ها با شرايط کاملا سفارشي شده توسط خود کاربر ميکند. (مثلا وقفه در بين ارسال طبق تنظيم کاربر - تعداد مجاز ارسال در يک روز براي هر اکانت طبق تنظيم خود کاربر -اکانت هاي مورد استفاده در پروژه و ...) در اين روش اگر ارسال در يک روز با توجه به تعداد مخاطب و تعداد اعضاي گروه مخاطبان امکان پذير نباشد برنامه بصورت اتوماتيک براي روز هاي آينده پروژه اي تعريف و اماده ميکند تا به تمام آدرس هاي موجود در گروه مخاطبان, ايميل مورد نظر ارسال گردد. برنامه هوشمند به قطع و وصل اينترنت و ارسال موفق و غير موفق ايميل و قطع و وصل سرويس ارسال بوده و تمام آنها را با صداي مخصوص به همان عمليات به کاربر هشدار و اطلاع ميدهد. برنامه ميتواند حتي با 10 اکانت به 100000000000 کاربر ايميل ارسال کند و محدوديتي براي ساخت پروژه براي روز هاي اتي خود ندارد.

1-1-گزارش ارسال ايميل

تمام ارسال هاي تکي (بصوت BCC) و پروژه اي در گزارش ارسال قابل مشاهده مي باشد. پروژه هاي در حال ارسال انبوه نيز در همان منو قابل مشاهده و گزارش گيري از تعداد ارسال شده و باقي مانده ميباشد و همچنين از همان منو ميتوان پروژه ارسال ايميل انبوه را بطور کلي حذف و متوقف نمود

2-1-ارسال ايميل در بک گراند گوشي

بدون روشن بودن صفحه گوشي و بدون نياز به داخل برنامه ماندن کاربر, برنامه به ارسال ايميل پروژه اي ادامه ميدهد و کاربر ميتواند در ديگر برنامه هاي گوشي به فعاليت هاي روزانه خود ادامه دهد.

3-1-نمايش ايميل قبل از ارسال

ايميل بصورت قبل از ارسال قابل مشاهده در داخل برنامه بوده و کاربر ميتوان ايرادات احتمالي ايميل خود را چک کرده سپس از همان منو اقدام به ارسال نمايد.

4-1-محدوديت هاي سفارشي شده

براي هر اکانت امکان تعريف محدوديت ارسال روزانه متفاوت وجود داشته و کاربر ميتواند انواع اکانت ها را (مثلا ايميل - جيميل) بصورت گروهي در يک پروژه ارسال, استفاده نمايد و نرم افزار تعداد محدوديت هر کدام را در هر روز در هر پروژه بصورت هوشمند کنترل خواهد نمود تا از سقف مجاز بيشتر ارسال و موجب ريپورت شدن اکانت نگردد